راجل معرص خلى مراته شرموطه 2-2

الجزء الخامس ................ عادل وصل وركن عربيتة تحت البيت وسعد البواب جري علشان يشوف لو معاه شنط ياخدها منة ولا اي حاجة لكن عادل قاله مش معايا حاجة ياسعد ليلي نزلت من العربية ودخلت الأسنسير مع عادل واول ما الباب بتاع الأسانسير اتقفل راح عادل ذنقها علي الحيطة بتاعة الأسانسير ولذق فيها وايده راحت داخلة بين فخادها وبقي عمال يدعك في كسها بكل عنف وشفايفة بتعض في شفايفها وهي هاجت ومبقتش قادرة فضل عادل يبوس ويمص في شفايف ليلي ويدعك في كسها لغاية ما وصلو للدور السابع باب الأسانسير اتفتح خرجت هي وعادل عادل فتح الشقة ودخلو هما الأتنين وقفل عادل باب الشقة وليلي كانت عارفة هي المفروض تعمل ايه راحت ف… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前

راجل معرص خلى مراته شرموطه 2-1

الجزء الأول ................ بعد ما امل اتناكت من امجد ونامت علي بطنها وكان نايم فوق منها امجد وهي حاسة براحة رهيبة رغم ان امجد كان تقيل عليها شوية امجد نزل من فوق منها ونام جنبها امجد :: تعرفي يا امل اني من زمان اوي وانا معجب بيكي امل بتمشي صباعها علي حلمات صدره براحة اوي ازاي بقي كنت معجب بيا .. ومن امتي يعني امجد :: من زمان اوي يمكن حتي من بعد جوازكم علي طول وحتي فاكر اول مرة قابلتك فيها وسلمت عليكي كنتوا لسة عرسان جدد وانتي كنتي خارجة مع رجب يومها ووقفت سلمت علي رجب وعليكي ويومها مكنتش عايز ايدك تتشال من ايدي امل :: ياااه ده من زمان اوي ده اكتر من 8 سنين امجد :: ايوة امل :: وانت بقي كنت… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前

راجل معرص خلى مراته شرموطه 6

الجزء الحادي عشر ...................... تاني يوم الصبح امل قامت من النوم علي الساعة خمسة علي صوت منبه التليفون بتاعها وكانت نايمة عريانة ملط وجوزها رجب لسة نايم في حضنها وراسه علي صدرها قامت واتعدلت. ومسكت تليفونها قفلت المنبه وقعدت تفكر في اللي حصل بالليل بينها وبين امجد وهي بتفتكر كل اللي حصل بصت علي جوزها اللي نايم جنبها وافتكرت نظراتة ليها وهي علي زب صاحبة وقد ايه كان هايج من المنظر وهو ماسك زبه وبيضرب عشرة قامت وهي حاسة جسمها مكسر ومش قادرة دخلت الحمام وحست نفسها جعانة راحت عملت سندوتش وقالت في بالها مش ضروري اصحي محمود ولا اوديه المدرسة النهارده عملت كوباية شاي والسندوتش وخرجت قعدت في… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前

راجل معرص خلى مراته شرموطه 5

الحزء التاسع امل قامت من النوم وكان يوم الجمعة صحيت متأخر وهي ما بتصدق الجمعة والسبت يجوا علشان تاخد اجازه من الصحيان بدري وروحان المدرسة مع محمود ابنها قامت عملت الفطار وجهزته وصحت رجب علشان يفطر وياخد العلاج بتاعة رجب :: هي الساعة كام دلوقت امل :: الساعة 10 رجب :: محمود صحي ولا لسة نايم امل :: قومت لقيتة فاتح الكمبيوتر وبيلعب عليه يلا بقي علشان تفطر رجب :: ماشي هدخل بس اغسل وشي واخرج نفطر مع بعض امل :: انا اكلت سندوتش كدة افطر انت بألف هنا جرس الباب ضرب رجب :: شوفي مين علي الباب امل كانت لابسة الكلوت والسنتيان بس . لبست فوق منة الروب وراحت بصت من العين الحسرية لقت امجد اللي علي الباب بره… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前 1

راجل معرص خلى مراته شرموطه 4

الجزء السابع رجب رجع بالليل بعد ما اتعشي امل دخلت تاخد دوش وسابت محمود في الصالة مكنش لسة نام رجب بسرعة اخد محمود الأوضة وسألة قبل ما امل تخرج من الحمام كان جايب شيكولاتة طلعها من جيب البنطلون اللي قلعة وادها لمحمود وراح سألة هي ماما اخدتك وروحتوا فين محمود :: ماما قالتلي مقولش وهتزعل مني رجب :: لا متخفش ياحبيبي انا مش هقولها انك قولت حاجة محمود :: يعني انت مش هتقولها؟ رجب :: لا ياحبيبي مش هقولها .. قول بقي قبل ما تخرج وتسمعنا محمود :: روحنا بيت جدو .. رجب :: بس مروحتوش اي حتة تانية محمود :: لا روحنا بيت جدو بس .. بس عمو اللي بيجي يصلح الحمام كان تعبان وماما كانت قاعد فوق منة بتصحيه رجب :: ايو… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前

راجل معرص خلى مراته شرموطه 3

الجزء السادس علي بعد الفجر امل كانت خلاص مش قادرة وكانت بتتخيل انها شرموطة بتتنطط علي زب جوز ميادة وابن عمها اللي حكت عنة وبعد ما قفلت مع ميادة راحت المطبخ اخدت البوكسر بتاع امجد اللي غرقام لبن وقلعت الكلوت بتاعها وبقت عمالة تحكة في كسها وبتقفش في بزازها وتتأوه لغاية ما جابت عسل كسها واخدت دوش وراحت دخلت تنام جنب رجب ميادة قفلت مع امل وفضلت سرحانة مش مصدقة ان امل كمان طلع جوزها معرص وتخيلت انها بتمارس معاها السحاق قلعت القميص وندهت علي محمد اللي كان بره مستني منها اشارة .. دخل علي ايده ورجليه زي الكلب لغاية ما وصل جنب السرير مياده :: تعالي ياكلبي الحس صوابع رجلي واطلب مني الرضي طلع علي… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前 1

زوج معرص خلى مراته شرموطه2

الجزء الرابع ........... بعد مرور اسبوع امجد لم هدومة الوسخة علشان يبعتها تتغسل عند مغسلة هدوم رجب :: ايه اللي انت شايلة ده يا امجد امجد :: دي هدومي هبعتها تتغسل رجب :: يابني انت حمل مصاريف امجد :: وانا اعمل ايه طيب مقدميش غير كدة يا رجب رجب :: طيب سيب هدومك دي وانا هخدهم وانا مروح هخلي ام محمود تغسلهم امجد :: تغسل ايه ؟ هدومي ؟ لا طبعا رجب :: لا ايه ياعم انت .. انت ليه عامل فرق كدة يابني احنا صحاب وعشرة عمري ومراتي تبقي زي اختك امجد :: لا معلش سامحني مش هقدر رجب :: تليفوني بيرن استني بس اشوف مين وبعدها نتكلم رجب اخد التليفون من عالمكتب وكانت اللي بتتصل امل مراتة رجب :: ايوة يا امل في ايه ا… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前 1

زوج معرص خلى مراته شرموطه1

الساعة اتنين بعد الضهر امل قاعد في الصالة بتذاكر ل ابنها محمود درس الأنجليزي شوية سمعت اشعار رسالة خاصة علي تليفونها من الواتس مسكت تليفونها وفتحت الواتس وكانت رسالة من جوزها رجب وباعتلها صور زب اسمر طويل امل اضايقت جدا وبعتت له رسالة امل :: وبعدين يارجب مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة رجب :: يعني بزمتك مش الزب ده احلي من زبي امل :: معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك .. انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك رجب :: وانتي عارفة امنية حياتي اني اخليكي تتفرجي معايا علي سكس .. واعرف انطباعك من الحاجات دي امل :: انا مش بحب اشوف غيرك انت رجب… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前 1

زوجتى والرجال2

استيقظت ماجده من نومها علي صوت شوقي وهو يناديها برفق وحنيه - ماجده حبيبتي ايه النوم ده كله الساعه سبعه فتحت عيناها والتفتت اليه لفته سريعه ثم ادارت عيناها عنه ، نامت علي بطنها ، اقترب منها ومسح بيده علي شعرها ورفعه عن وجنتاها واردف قائلا - الساعه سبعه الاولاد راح يتأخروا علي المدرسه تمرغت فوق السرير ، نامت راقده علي ظهرها ورفست الغطاء بقدميها ،أزاحته عن جسمها وانزلق قميص النوم عن ساقيها وفخذيها المكتظين ، انتفضت جالسه ومدت ذراعيها تتمطي ، قال شوقي في دهش وقد تعلقت عيناه بفخذيها المثيرين - ايه حكايتك اليومين دول نايمه في السرير علي طول تنهدت وقال… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 5 年 前 8

ام محمود .

محمود هو صديق عمرى منذ الطفولة اعرف عائلته فوالدته تزوجت والدة الرجل الثرى الذى كان متزوج قبل ذلك وكانت والدتك صغيرة فى السن وانجبت محمود وتوفى والد محمود وترك لهم ثروة كبيرة اما انا فاسمى وليد ندرس انا ومحمود بكلية التجارة فوجئت فيوم من الايام بمحمود يخبرنى انه ناك والدة زميل لنا فقد ذهب الى بيت صديقة هذا لياخذ منه بعض المذكرات ولم يجده وقابل والدة صديقة وبدأت المرأة مرة بمرة بمغازلتة وتكررت زيارتة لصديقة فحين عدم وجودة وناك ام صديقة سقطت عليا كلمات محمود صديقى كالصاعقة فكيف لصديق ان ينيك ام صديقة وهل محمود يستطيع ان يفعل ذلك مع والدتى فهى ارملة ومحرومة وهل انا استطيع ان انيك والدة محمود تو… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 6 年 前 1

((بلا قيود))

انا اول مره اكتب قصه هنا بالمنتدي واتمني انها تكون بدايه جيده لي هكتب القصه بس مش هقول اذا كانت حقيقي ام خياليه هسيب ده لاحساس القارئ وهحاول اكتب كمان بالعاميه اكتر الوقت علشان بحس ان دي اقرب لغه للجميع وطبعا القصه دي هتكون علي اجزاء لانها طويله وفي انتظار تعليقاتكم ونقدكم . انا نادر عمري حاليا 45 سنه اعمل في موظف باحدي المصالح الحكوميه وزوجتي اسمها هناء عمرها 39 سنه تعمل مدرسه باحدي مدارس الثانوي و عندنا بنتين وولد الاولي اسمها ريهام عمرها 17 سنه الثاني ابننا اسمه احمد عمره 14 سنه الثالثه اسمها ساره عمرها 11 سنه اولا حابب اعرفكم بحاجه في شخصيتي لانها تقريبا محور الموضوع كله وهي اني دي… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 6 年 前 2

انا ومينا وامه واخته وزوجته

الجزء الاول فى البدايه اعرفكم بنفسى اسمى خالد وهبدا القصة من الاول يمكن مش فيها جنس فى الاول تبدا القصة وانا صغير جدا كنت اعيس مع ابى وامى واخى حسام الاصغر منى با 5 سنوات ونسكن فى حى شعبى من احياء الاسكندرية وكنا نسكن فى بيت مكون من 3 ادروا فى كل دور فيه شقتين كنا نسكن فى الدور الاخير وفى الشقة المقابله كان يسكن عائلة استاذ نبيل وزوجته الاصغر منه بحوالى 10 سنوات مشيرة وابنها مينا من سنى وبنتها جاكلين من سن اخى حسام كان والد مينا يعمل محاسب فى فندق فى الغردقة وكان بيقعد شهر هناك وبيجى اسبوع اجازة فقط بدات القصة انى كنت العب دائما انا ومينا كل يوم واحنا صغيرين ودخلنا المدرسة سوا وكنا دائما م… 阅读更多内容

发表者 hussy9999 6 年 前
Cookie能够帮助我们更好地提供服务。使用本网站即表示您同意我们使用Cookie。 了解详情